Je bent leergierig en bent niet bang om je handen uit de mouwen te steken. Je kunt goed met computers overweg en je houdt ervan om je werk netjes en precies uit te voeren. Daarnaast houd je van een dynamische werkomgeving waarin je snel kunt schakelen tussen prioriteiten. Je bent op zoek naar een fulltime-baan in (de omgeving van) Breda.
Herkenbaar? Lees dan verder wat je als Magazijnmedewerker (Breda) gaat doen:
Je komt te werken in het Warehouse bij het hoofdkantoor in Breda. Vanuit dit magazijn worden dagelijks alle in- en outbound orders verwerkt voor alle klanten die gebruik maken van onze opslagdiensten. De opgeslagen goederen variëren van kleine onderdelen tot complete pallets. Je wordt samen met je collega’s verantwoordelijk voor alle warehousediensten die SLS voor de klanten uitvoert, vaak doen we dit in het klanteigen WMS-systeem.
De dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit het verzendklaar maken van goederen en het op de juiste locatie plaatsen van zendingen. Daarbij zorg je voor de juiste aanvoer en afvoer van uitgaande orders. Je controleert de uitgaande zendingen. Je zorgt ervoor dat de juiste documenten met de orders meegaan en dat eventuele specifieke klanteisen exact worden opgevolgd. Verder voer je algemene warehouse-activiteiten uit.
Aantal uren: 40 uur per week
Wat hebben we jou te bieden?
Werken bij SLS Benelux betekent elke dag werken aan groei, in een innovatieve en dynamische omgeving. SLS daagt je uit om het beste uit jezelf te halen. Bovenal bieden we jou veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
We bieden je een ongekend goede werksfeer, in een hecht team van ongeveer 90 medewerkers. We bieden een marktconform salaris, een premievrij pensioen en een reiskostenvergoeding.
Wat breng je mee?
Uiteindelijk kan er maar één kandidaat de beste zijn. Daarom is het belangrijk dat je voldoet aan de omschrijving hieronder.
- Je hebt een mbo+ werk- en denkniveau.
- Binnen een warehousefunctie heb je 3-5 jaar ervaring.
- Je kunt goed overweg met Microsoft Office-programma’s en hebt daarbij vooral kennis van en ervaring met Excel en Outlook.
- Je hebt bij voorkeur enige ervaring met diverse WMS systemen..
- Je bent beschikbaar tijdens onze werktijden die liggen tussen 8:00 en 17:00 uur.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden (schriftelijk en mondeling) en beheerst de Nederlandse taal goed.
Over SLS
Special Logistic Services (SLS) is dé specialist in servicelogistiek in de Benelux. Onze 90 enthousiaste medewerkers met een proactieve en servicegerichte instelling richten zich op het ontzorgen van de klant op logistiek vlak. Vanuit onze hoofdvestiging in Breda verzorgen we nachtdistributie, cross-docking, warehousing, koeriers- en retourzendingen ten behoeve van de serviceorganisaties en -engineers van klanten. Daarnaast verzorgen we vanuit diverse voorraadlocaties in de Benelux leveringen van kritische onderdelen, waarbij deze onderdelen 24 uur per dag / 7 dagen per week op basis van Service Level afspraken op het gewenste tijdstip worden afgeleverd, op een door de klant gewenste locatie.
Verder beheert SLS 40 zogenaamde Pick-Up/Drop off (PuDo) locaties waar een service-engineer zelf onderdelen kan ophalen of retourbrengen. Vanuit de missie om mee te groeien met de ambities van onze klanten, adviseren we, ontwikkelen we én implementeren we klantspecifieke logistieke oplossingen.
Onze kernwaarden:
- Customer First
- Ownership
- Afspraak is afspraak
- Samenwerken
Nieuwsgierig geworden?
Dan ontvangen wij graag je CV en een motivatie via l.figge@slsbenelux.nl. Het opvragen van een referentie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Mocht je vragen hebben dan je bellen naar 076-5783500 en vragen naar Ruud Klem (Supervisor Crossdock & Warehouse) of Laura Figge (HR Adviseur).