Ricoh Nederland heeft Special Logistic Services BV (SLS) gekozen als partner voor de distributie van kritische spare parts. De samenwerking tussen de twee bedrijven betekent dat SLS voortaan voor Ricoh Nederland de nachtdistributie van onderdelen naar alle Field Service-medewerkers zal verzorgen, inclusief het collecteren en distribueren van de return parts.
Ricoh helpt klanten informatie en documenten effectiever organiseren en creëren. Al meer dan 80 jaar doet Ricoh dat met document management solutions, IT services, communication services en commerciële en industriële printoplossingen. Het bedrijf is actief in meer dan 200 landen en regio’s en het hoofdkantoor staat in Tokyo.
SLS heeft 20 jaar ervaring in Service Parts Logistics. Als specialist richt SLS zich op het ondersteunen van field-service organisaties binnen de Benelux, met name op het gebied van tijdkritische distributie, retourenlogistiek, opslag en management van service parts.
Ricoh Netherlands chooses SLS
Ricoh Nederland has chosen Special Logistic Services BV (SLS) as a partner for the distribution of critical spare parts. The collaboration between the two companies means that from now on SLS will take care of the night-time distribution of parts for all Field Service employees at Ricoh Nederland, including the collection and distribution of the return parts.
Ricoh helps customers organize and create information and documents more effectively. Ricoh has been doing so for more than 80 years with document management solutions, IT services, communication services and commercial and industrial printing solutions. Headquartered in Tokyo, the company operates in more than 200 countries and regions.
SLS has 20 years of experience in Service Parts Logistics. As a specialist, SLS focuses on supporting field service organizations within the Benelux, particularly in the field of time-critical distribution, return logistics, storage and management of service parts.